Service
Garantia produselor vandute de 1panourisolare
Pentru toate produsele vandute si livrate de catre 1panourisolare beneficiezi de certificate de garantie conform legislatiei in vigoare si politicilor comerciale ale producatorilor.
In acest caz, daca produsul se defecteaza in perioada de garantie iti asiguram reparatia produsului la sediul tau daca este cazul sau iti putem trimite prin curierat un alt produs in functie de caz.
Daca nu ai primit certificatul de garantie pe email / tiparit te rugam sa ne anunti in cel mult 72 ore de la primirea produsului, completand formularul de sesizari: http://www.1panourisolare.ro/reclamatii-sesizari .
Cum trimit un produs defect in service?Produsul defect insotit de certificate de garantie emis de 1panourisolare poate fi adus personal in service.
Diagnosticarea si remedierea produselor 1panourisolare se obliga sa comunice beneficiarului diagnosticul, masura reparatorie care va fi aplicata si estimarea termenului la care produsul va fi readus in stare de functionare. Termenul maxim de remediere in service a unui produs ce intra sub incidenta Legii 449/2003, actualizata, este de 15 zile calendaristice de la receptia produsului in unitatea service.
Masurile reparatorii pot fi: depanarea produsului, inlocuirea partiala sau integrala mergand pana la returnarea contravalorii produsului in lipsa altei solutii.
Inapoierea produsuluiDupa readucerea produsului in stare de functionare, acesta poate fi ridicat direct din Service sau poti solicita expedierea lui prin curier.Termenul mediu de expediere este de 48 de ore.
Timpul de nefunctionare prelungeste in mod corespunzator termenul de garantie. Acest interval se considera din momentul inregistrarii in unitatea de service, pana la aducerea produsului in stare de utilizare normala si notificarii in scris, in vederea ridicarii produsului.